Miten tehostamme toimintaamme -workshop


 

WORKSHOPIN TAVOITE
Miten tehostamme toimintaamme -koulutus on nimensä mukaisesti tarkoitettu herättämään työyhteisössä keskustelua toiminnan tehostamisen mahdollisuuksista ja keinoista. Tuottavuuden parantaminen yhdessä prosessien kehittämisen kanssa on monissa työyhteisöissä keskeisiä kehittämiskohteita.

KOHDERYHMÄ
Workshop on ensisijaisesti tarkoitettu organisaation johdolle ja esimiehille. Haluttaessa tarkastelua voidaan tehdä myös tiimi-, toiminto- tai prosessikohtaisesti

FASILITAATTORI
Workshopin fasilitaattorina toimii filosofian tohtori, kauppatieteiden lisensiaatti Mikko Mäntyneva, jolla on pitkä käytännön kokemus tuottavuuden parantamisesta erilaisissa työyhteisöissä.

WORKSHOPIN KESKEINEN SISÄLTÖ
Toiminnan tehostamisen haasteet ja mahdollisuudet:
– Näkökulmia oman organisaation tuottavuuden parantamiseen
– Tunnistetut haasteet oman työn tuottavuuden kannalta
– Mihin tuottavuuden on tapana hukkua?
– Miten toimintaa voisi konkreettisesti tehostaa?

KÄYTETYT MENETELMÄT
Koulutuksen valmistelutyön yhteydessä toteutamme osallistujille kohdennetun sähköisen kyselytutkimuksen, jonka tuloksia vertaamme muihin suomalaisiin työyhteisöihin. Tämä tuo näkyviin mahdollisuudet oman työyhteisön tuottavuuden parantamiseen. Työskentelytapa on interaktiivinen.

MIKSI ULKOPUOLISTA ASIANTUNTEMUSTA?
Pitkän kokemuksemme myötä workshopin tuotokset ovat selkeät ja dokumentoidut, tiedämme mitkä työmenetelmät sopivat mihinkin ongelmaan ja tilanteeseen jotta asiat saadaan työstettyä objektiivisesti.

HINTA
Puolipäiväisen työpajan hinta on 1.350 euroa + alv.  Lisäksi veloitamme mahdolliset tila- ja tarjoilukustannukset sekä matkakulut. Kyseinen hinta sisältää osallistujille kohdennettavan ennen koulutusta toteutettavan kyselytutkimuksen, jonka tuloksia käsitellään workshopin yhteydessä.

MITEN TOIMIA?
Ota yhteyttä. Keskustellaan työyhteisönne tavoitteista ja tarpeista ja miten tämä workshop tukee tuottavuuden parantamista työyhteisössäsi.




pdf

Lataa workshopin esite