Puhujaksi

Oletteko järjestämässä myyntikokousta, sidosryhmä-, asiakas- tai muuta tilaisuutta johon tarvitsette puhujaa? 

Tällä sivulla on esimerkkejä puheenvuoroistani, joiden sisältöä voi muokata tarvettanne vastaavaksi.

Key Account Management ja myynti

  • Miten Key Account Management auttaa lujittamaan tärkeimpiä asiakkuuksiamme?
  • Key Account -tiimin ketterä yhteistoiminta
  • Arvon konkretisointi asiakkaalle - miten välttää hinnalla kilpailemista?
  • Palveluiden ja ratkaisujen myynti perinteisten tuotteiden rinnalla
  • Suunnitelmallisuus myynti- ja asiakkuustyössä

Asiakkuuksien johtamien ja hallinta

  • Asiakaslähtöinen toiminta - mitä ja miten?
  • Kasvua asiakkuuksista
  • Kannattavat ja arvokkaat asiakkuudet - miksi ja miten?
  • Asiakkuuksien kolmiyhteys - asiakastyytyväisyys, asiakkuuden lujuus ja asiakaskannattavuus
  • Ylivoimaisen asiakaskokemuksen luominen

Lean ja tuottavuuden parantaminen

  • Lean-toiminta kilpailukyvyn parantajana
  • Toiminnan virtauttaminen - läpimenoajat radikaalisti lyhyemmiksi
  • Toimintaan liittyvä hukka asiakkaan silmin - mitä vähennämme ja miten?
  • Henkilöstön osallistaminen jatkuvaan parantamiseen ja Lean-toimintaan

Uudistuminen ja innovaatiotoiminta

  • Miksi ja miten uudistaa ja uudistua?
  • Erilaiset innovaatiot liiketoiminnan uudistamisessa
  • Liiketoimintamallin uudistaminen
  • Projektisalkku ja innovaatioportfolion johtaminen

Projektinhallinta

  • Hallittu projekti - jäntevästä suunnittelusta menestykselliseen toteutukseen
  • Projektimainen työskentely - miten omalla työpanoksellani tuen projektitiimini tuloksellisuutta
  • Miten tehdään hyvä projektisuunnitelma?

- Pyydä tarjous -

Ota yhteyttä

Halutessanne voitte käyttää myös puhuja-agenttini Speakersforumin palveluita.
Copyright (c) 2018

MCS-Management Consulting Services Oy